Czy sprawdzanie wiedzy może być przyjemnością? Okazuje się, że tak. Klasa II c sprawdziła swoją wiedzę z biologii z zakresu kręgowców w nieco inny sposób niż zwykle. Zamiast tradycyjnego sprawdzianu obył się quiz, który zorganizowali licealiści. Przygotowane zostały krzyżówki, pytania za określoną liczbę punktów, gry postaw na milion, hasła i obrazki do ułożenia. Uczniowie, rozwiązując podane zagadnienia, zdobywali odpowiednie punkty. Na koniec, grupy otrzymały oceny za najlepsze wyniki. Ten sposób sprawdzenia wiedzy sprawił wszystkim przyjemność.

Czy sprawdzanie wiedzy może być przyjemnością? Okazuje się, że tak. Klasa II c sprawdziła swoją wiedzę z biologii z zakresu kręgowców w nieco inny sposób niż zwykle. Zamiast tradycyjnego sprawdzianu obył się quiz, który zorganizowali licealiści. Przygotowane zostały krzyżówki, pytania za określoną liczbę punktów, gry postaw na milion, hasła i obrazki do ułożenia. Uczniowie, rozwiązując podane zagadnienia, zdobywali odpowiednie punkty. Na koniec, grupy otrzymały oceny za najlepsze wyniki. Ten sposób sprawdzenia wiedzy sprawił wszystkim przyjemność.